Post by contnontiofacney on Feb 22, 2022 18:16:09 GMT -10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Master Archer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Master Archer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa rajattomasti pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Master Archer 2022 version ▞▞▞
Korjaa heillä on huono tavoite
Tämä peli on niin pirun kovaa ihoa, että se on huonoa (ei raivoa) ja tekee lisää siistejä juttuja.
Se on tavallaan hyvä ✋
Hyvä peli, mutta voitko vain tehdä siitä muiltiplayerin ja voit antaa lahjaksi plz plz vain plz😔😿
Aika kuluu
PAHIN OHJAUSLAITTEET ON Rikkoutuneita Yritin ampua VIHOLISTA, MUTTA SE PYSYI SIIN HUOMAA MITÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIHA TÄTÄ PELIÄ JA ÄLÄ LATAA JOKAISTA TGE WORLD:N PAHINTA PELIÄ THW PAHIIN!!!!!!!! #### SINÄ PELI
Rakastan tätä peliä, grafiikkaa, sankareita, jousia ja monia muita, mutta siinä on paljon virheitä, energiani ensimmäisessä pelissä on 60/60 ja napsautan puhelimessani kotia, koska puhelimeni akku on vähissä, joten päätin laittaa virran päälle. ja kunnes palaan tähän sovellukseen " EN VOI OSALLISTUA kampanjaan ja selviytymiseen, koska pelini energia on -5 665 756/60 Toivon, että tämä korjaantuu, siinä kaikki toistaiseksi Poistan tämän sovelluksen, odotan kunnes korjaat sen
BlockPuz: Wood Block Puzzle Game & Jigsaw Puzzles Başsındırma fjen
😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😤😤😤😠😠😠😠😠😠😠😠
Kiva peli
Stickman Master Archer Arcade jige
Kuinka käyttää taitoja kampanjassa Kerro
Hauska ajanhukkaa peli
Joka kerta kun minua ammuttiin, kuolin ja he iskivät minua aina.
Tämä on mukava peli kuin muilla ei ole pukuja, tämä peli on erittäin siistiä ja puvut ovat kuin lefendary, olen pelannut koko päivän, kiitos hienosta pelistä
Hienoa, mutta en ole varma
Stickman Master Archer Arkada oaj
Se on todella siisti peli ja ajan tappaja vain muutamassa päivässä voit saada 5 tähden
Annan sinulle viisi tähteä, mutta kaksi, koska ilmoitus ei palkitse ja joudumme näkemään ilmoituksen avattavasta arkkusta, emmekä myöskään saa arkkua. anna mainosjärjestelmän olla hyvä antamaan palkkio, niin peli on paras
Loistava peli parantaaksesi näkökykyäsi ja käsien nopeaa liikettä
Upein peli 😊👍✨ koskaan minulla on jousi, joka on enkeli ja se on nyt lähellä tasoa 30 se on eKr. jousen päivitys on mahtava, jousen taso on 23 ja enkelihahmoni on taso 12 tämä peli on niin upea, että sain antaa te pojat 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ te teitte mahtavan fantastisen
Viholliset lyövät sinua vielä kesken pelin, vaikka päivität varusteesi 5 tähdeksi. Vaikuttaa siltä, että vahinkoja ja terveyttä ei päivitetä vastaavasti.
hyvä peli, mutta paljon mainosta
Stickman Master Archer آرکیڈ fvpy
Miksi tasolla 31 kovemmin se tekee 1000 vahinkoa, kun minua ammutaan ja päähän 10000 vahinkoa pls korjaa taso 31
Hauska helmi... mutta 😴😴😴😴😴😴😴
Jäätyy jokaisen tason jälkeen
Se on erittäin hauska peli, joka keksi myrskyjutun, joka tekee aseista vahvempia!
Se on siistiä, mutta annoin sille 2, koska tämä oli vähän outoa.
miksi 1 tähti? bc kun se pyörii, se antaa minulle aina muita asioita, ei vaihteita, mutta silti se on hyvä ja mukava peli:D
Ääni on erittäin hämärä eikä palkitse minua
Ystävällisin terveisin tästä pelistä
Latasin tänään TÄMÄN pelin ja se ei toiminut, joten sanon vain että KORJAA GLICH😠😠😠😠😠
Nopea ja helppo pelata ja olisi oloije pienempi jäähtyä hopea rinnassa
Se kaatui jatkuvasti puhelimeni, eikä edes päässyt latausnäytön ohi 😑😡😠😠😑😑😑😑😑
💖💖👍👍
Pelissä ei ole mitään järkeä, kun saat kolmoisnuolen jousen, ja kun olet luonut uuden, se palaa yhteen laukaukseen, pelin pitäisi antaa sinun valita oma jousi.
Ääni ja musiikki on kamalia. Korjaa se.
Se on todella hauska peli, mutta en voi avata ilmaista puuarkkuani, koska mainoksissa sinun täytyy sulkea pelikauppa, joka tulee ulos pohjasta. Korjaa vika Haluan ilmaisen arkkuni.
5 tähden esineitä on helppo valmistaa, kestää jonkin aikaa, mutta sen jälkeen on tylsää....